A sasea vizita la OCPI: obtinerea inventarului de coordonate


Asa cum am scris AICI, pentru trasarea / pichetarea terenului am avut nevoie de inventarul de coordonate de la OCPI Ilfov.

Despre dezamagirea pricinuita de OCPI Ilfov am mai scris AICI si AICI. Mai departe veti vedea cum OCPI reuseste sa dezamageasca din nou.

Asadar la termenul fixat de OCPI m-am prezentat la Ghiseul 3 si, dupa 10 minute de asteptare (functionarul era plecat), mi-au fost date pentru „semnat de primire” niste documente pe care era scris numele meu. Dar, inainte sa apuc sa la studiez, le-a tras inapoi: „asteptati putin, va rog!” A plecat si dupa cateva minute a revenit cu o alta hartie! A rugat o colega sa puna o stampila de iesire si a trecut datele din registru pe ea. Ceea ce vazusem initial erau doar partial documentele mele (schita dinauntru era a altei proprietati)! Dezamagitor, nu? Dar, sa continuam!

Iata inventarul de coordonate emis de OCPI Ilfov:

 

Inventar de coordonate

Ceea ce este subliniat cu rosu m-a consternat! Conform acestei copii xerox care m-a costat 25 lei, OCPI are obligatia sa trimita acest referat/informare continand inventarul de coordonate catre proprietarul terenului! 

Desi nu o fac, atunci cand te duci pentru a solicita acest lucru, esti taxat cu sume incredibil de mari pentru o simpla copie la xerox (puteti vedea ca semnaturile sunt foto copiate, doar viza de antet este pusa pe aceasta copie!)

Acelasi lucru l-as fi patit si la ridicarea extrasului de carte funciara pentru informare, daca nu as fi ajuns la secretariat unde au cautat dosarul si au descoperit zacand acolo exemplarul ce trebuia remis catre mine!

Acest inventar de coordonate imi este necesar pentru trasarea limitelor terenului si intocmirea procesului verbal de pichetare a terenului.

UPDATE: Folosind inventarul de coordonate, s-au trasat limitele terenului si s-a intocmit procesul verbal de pichetare.

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ..., La OCPI Ilfov și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la A sasea vizita la OCPI: obtinerea inventarului de coordonate

  1. bursu' zice:

    misto’

    citeste bine si fii atent la ce semnezi….

    • Corect!

      Probabil daca as mai fi in situatia aceasta, as proceda altfel: stiind ca s-au operat niste rectificari, m-as duce direct la Secretariat – „va rog sa-mi aratati dosarul operatiunii de rectificare”
      Si vor fi scos un dosar gros si greu plin cu notificarile ce trebuiau trimise in copie si catre beneficiari. Luam copia mea, si PA!

  2. Pingback: Operatiunea TOPO: pichetarea / intarusarea / trasarea terenului « construireacasei

  3. Mihaela zice:

    Buna,

    Inventarul de coordonate este neaparat necesar intarusarii? Eu m-am interesat la cateva firme care se ocupa de intarusare, insa niciuna nu a mentionat in lista de acte necesitatea acestui document.

    Multumesc.

    • Bun ziua si bun venit!

      Procedura de intarusare presupune
      – cunoasterea coordonatelor (in planul de coordonate Stereo 70) punctelor (mai direct, limitele terenului/constructiei/…)
      – transmiterea acestora pe teren
      – intarusarea propriu-zisa (adica baterea unor tarusi in punctele respective)

      Evident ca, o firma poate solicita la OCPI acest inventar de coordonate pentru a face intarusarea respectiva.
      Intrebarea este, ce pret cere firma respectiva pentru lucrare (pentru ca va include si astfel de servicii intermediare, la preturi „rotunjite” 🙂 – inventarul de coordonate costa 5 lei.

      Nu am mai gasit o oferta de intarusare mai ieftina decat cea cu care am lucrat eu (300-350 lei, depinde de zona si numar de puncte).

      Mult succes!

Lasă un comentariu