A patra vizita la OCPI-IF: rezolvarea suprapunerii imobilelor!


Acest articol este continuarea celor de AICI si AICI.

Pe scurt, una din solicitarile certificatului de urbanism este: „solutionarea suprapunerii cadastrale

Ce s-a notat in cartea funciara faptul ca un imobil se suprapunea peste alte 15! Pur si simplu!

Pe oricine am  intrebat mi-a spus ca se rezolva! Trebuie sa iau legatura cu un expert, sa refaca toate masuratorile in zona si sa faca o rectificare. Nici o problema, se rezolva dar costa destul (mii de lei)!

Asadar, acum o saptamana am reluat drumul spre OCPI!

La Secretariat mi s-a spus ca trebuie sa ma programez pentru audienta: miercuri la 10:30!

Am insistat si am intrebat si la un birou si la altul: „De unde suprapunerea? Macar sa stiu ce s-a intamplat!” O doamna de la Arhiva, dorind sa „scape de mine” imi recomanda sa vorbesc cu o alta colega: jurist! Cand am sunat-o de la interiorul aflat in hol mi-a spus ca nu acorda consultatii dar sa urc! 🙂

Pentru a scurta povestea plina de suspans si tergiversari (a dat telefoane, nu gasea situatia actualizata in sistemele  folosite pentru evidente, a chemat pe cel care se ocupa de tarlaua respectiva, …) m-a trimis la secretariat cu un numar de dosar.

Revenit la Secretariat, doamna cuata intre zeci de dosare pe unul … si-l gaseste!

In el se afla o incheiere facuta in iulie 2011 prin care sunt anulate suprapunerile anterioare. Tot in acelasi dosar se aflau si instiintarile, precum si noile extrase de carte funciara pentru informare (dar fara sarcini) ce trebuiau trimise catre fiecare dintre proprietari (dar zaceau acolo „din lipsa de fonduri”)!

Mi s-au dat respectivele hartii, pentru care am semnat, am solicitat si stampilarea si semnarea Extrasului de Carte Funciara si am plecat FERICIT: una dintre cele mai apasatoare probleme era deja rezolvata.

Repet: am aplicat cu succes invatatura: „cine cauta gaseste, cine bate i se va deschide!”

Slava Domnului!

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ..., La OCPI Ilfov. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la A patra vizita la OCPI-IF: rezolvarea suprapunerii imobilelor!

  1. Pingback: A cincea vizita la OCPI-IF: solicitarea unui inventar de coordonate in vederea pichetarii « construireacasei

  2. Pingback: A sasea vizita la OCPI: obtinerea inventarului de coordonate « construireacasei

Lasă un răspuns

