A cincea vizita la OCPI-IF: solicitarea unui inventar de coordonate in vederea pichetarii


Azi am batut iarasi drumul la OCPI pentru a solicita un inventar de coordonate ale terenului pe care nu le aveam trecute in nici un document.

Cadastristul, pentru a-mi face o oferta minima, mi-a pus in sarcina furnizarea inventarului de coordonate, informatie generata de OCPI Ilfov.

Aceeasi adresa, birou, coada, personal descrise AICI si AICI.

Dupa ce m-am uitat prin toate tipizatele si n-am zarit nimic referitor la „inventar de coordonate” m-am asezat la o coada si, la capatul ei, am aflat de la ghiseu ca trebuie complet un formular intitulat „Eliberare copie dupa Numar Cadastral

Asadar, m-am intors si am completat documentul cu pricina. Se trece Numarul Cadastral al imobilului si dedesubt „schita de amplasamanet cu inventar de coordonate

Cerere tip si chitanta URGENTA pentru "inventar de coordonate"

Apoi, de la usa intitulata „Arhiva”, printr-un grilaj, Dna Mariana („Mery”) da o dispozitie de plata: la normal sau urgenta!

Costul 5 lei pagina pentru standard (o saptamana), 25 lei pagina pentru urgenta (a doua zi). Am optat pentru a doua varianta 😦 fiind presat de timp.

Se merge la usa de vis-a-vis, se plateste si apoi cu chitanta, cererea completata, copie dupa act de identitate si document de justificare a proprietatii (am avut la indemana extrasul de carte funciara pentru informare) se reia coada initiala si se depun la „Registratura” (cea din capatul culoarului, nu de la intrare). A doua zi ar urma sa ma prezint „intre 14:00 – 16:00 la Ghideul 3”

 

Evident, daca mai traim, vom avea si episodul urmator: „a sasea vizita la OCPI” 🙂

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ..., La OCPI Ilfov, Nota de plata! și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la A cincea vizita la OCPI-IF: solicitarea unui inventar de coordonate in vederea pichetarii

  1. Pingback: A sasea vizita la OCPI: obtinerea inventarului de coordonate « construireacasei

Lasă un răspuns

