Ai nevoie sa cumperi ceva pentru casa? Promotie valabila doar astazi! … uups ATENTIE MARE!


NOTA – UPDATE [2 februarie 2016]: Pentru a nu risca sa fac o reclama pe nedrept unor comercianti care au reusit in ultimii ani sa-si arate caracterul deplorabil (www.depozit-online.ro), inserez aceasta nota inaintea articolului. Asadar, atentie mare, evitatii!

Dragi cititori,

Un anunt de utlima ora, valabil doar azi, 27 septembrie 2013:

Site-ul de comert depozit-online.ro ofera reducere intre 7 si 10% la toata gama de produse!

Daca va doreati ceva cred ca e o buna ocazie de care puteti profita.

Spor in toate!

DISCLAIMER: Nu este o incercare de a face publicitate, nu imi asum vreo responsabilitate, transmit mesajul (primit la randul meu) doar ca o informare catre cititori in speranta ca le poate fi de folos. Desigur, m-as bucura sa stiu ca v-a fost de folos!

UPDATE (luni, 30 sept 2013):  Vizitand site-ul mentionat, observ ca au prelungit oferta de reducere, modificand ziua si data cu cele curente. Pana cand vor fi preturile cu discount? De ce nu se indica o perioada determinata ci „DOAR PENTRU COMENZILE ACHITATE VINERI, 27 SEPTEMBRIE” respectiv „LUNI, 30 SEPTEMBRIE”? Nu-mi place ceea ce vad, este ceva ciudat la mijloc.

Site-ul in ziua de 27 septembrie 2013

Site-ul in ziua de 27 septembrie 2013

Site-ul in ziua de 30 septembrie

Site-ul in ziua de 30 septembrie 2013

UPDATE (miercuri 20 noiembrie): Acest vanzator de materiale de constructii online (depozit-online.ro) foloseste metode neortodoxe pentru a pacali clientii. Umfla pretul de baza pe care ti-l afiseaza cu reducere de 10% pentru a te convinge ca faci o mare economie cumparand de la ei. Am comparat cateva produse si preturile sunt mai mari ca la magazinele de bricolaj!

Ex. Adeziv Ceresit CT-84 la ei cu mega reducere costa 26.06 lei iar la Dedeman pretul de lista este 23.99. Feriti-va de astfel de vanzatori!

de-online - oferta 20nov

dedeman CT-84 20nov2013

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Documentare și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ai nevoie sa cumperi ceva pentru casa? Promotie valabila doar astazi! … uups ATENTIE MARE!

  1. abc zice:

    Parca n-ai sti ca asa se practica toate „reducerile” in Romania 🙂

    Posibil ca metoda sa aiba inca impact asupra, insa consumatorul se va destepta in final si astfel de marlani vor disparea complet de pe piata (pentru ca ei nu stiu sa faca business altfel, si-atunci chiar daca schimba numele, rebranduiesc complet, nu vor rezista).

  2. Matei Petre zice:

    Evitati http://www.depozit-online.ro si firmele sub care lucreaza S.C Romscont SA. si SC. Romsolutions Standard SRL…TEPARI !!! NESERIOSI !!!

    Mai pe scurt.sa nu plictisesc lumea. Am facut comanda, fizic (nu online), mi s-a cerut plata in avans, cu promisiune de a livra materialele de constructie a doua zi, maxim in 2zile de la comanda. S-a intarziat livrarea,pe motiv, ca nu au o platforma speciala, ca soferul e in concediu…etc, iar peste 3-4 zile cand am ajuns acolo, camionul ce trebuia sa plece catre mine, barele de fier beton de 12m, erau indoite pe din doua sa intre…nu s-a folosit acea platforma/remorca speciala,pt transport. Am refuzat comanda si am cerut banii inapoi. M-au dus cu vorba…ca ii vireaza prin banca, am mers si facut cont special. Am incercat de suma respectiva sa iau caramida, dar la fel…a durat foarte mult, dat telefoane de 5 ori pe zi, vorbeam cand cu unul cand cu altul. Intr-un final, la confirmarea comenzii, mi-au cerut iar plata in avans, pe motiv ca trebuie sa plateasca furnizorul..etc, ca acesta va face livrarea direct. Adica, ei platesc marfa cu banii mei, isi iau comisionul sau adaos….si ala decat imi aduce marfa mie…fraierul.
    Am refuzat sa mai platesc iar in avans, pt ceva neexistent, si cerut banii inapoi. Cica nu au fonduri, si ca in 2 saptamani sa astept sa-mi intre banii in cont…Desi nu este vorba de o suma, chiar de neglijat, aprox 6000lei.

    Neseriozitate, lipsa de comunicare, lipsa de bun simt…orice comentariu negativ posibil. Au trecut deja 2 saptamani de cand le-am dat banii si ma tot tin in telefoane, si duc cu vorba.ba ca una, ba ca alta….
    Astazi cand am fost sa cer banii inapoi, directorul de vanzari Gabriel Goretchi….mai si tipa la mine, ca de ce l-am mai pus sa vorbeasca cu furnizorul,pt caramida, daca eu vreau banii inapoi….tipa la mine, tot el, reprezentantul firmei ce mi-a incasat banii in urma cu 2 saptamani.

    Evitati acest depozit si aceste firme!!!

    Rog sa nu fie sters, sau moderat comentariul meu. Ma numesc Matei Petre, tot ce am relatat este adevarat, va pot adauga poze ale facturii, precum si ale „promisiunii” scrise din partea firmei, ca imi vor vira banii in cont.
    Sau daca pot gasi sub vreo forma ajutor, in rezolvarea situatiei povestite, as fi cu adevarat recunoscator!

    • Va salut, Dl Petre!

      Imi pare rau sa aud de experienta dvs. si, din nefericire, nu este singura pe care am auzit-o in ultima vreme.
      Intra-devar, se cuvine sa existe un semnal de atentionare pentru cititori!

      Succes in recuperarea banutilor platiti!

Lasă un răspuns

