Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea a VI-a


O alta cerinta prevazuta in CU este numarul postal.

Pentru a-l obtine a trebuit sa depun la Registratura Primariei o cerere specifica, acte doveditoare ale proprietatii si, desigur, sa platesc o taxa 🙂

Pentru aceasta cerere nu exista un model tipizat, trebuie creata dupa placerea solicitantului:

Cerere eliberare numar postal

Chitanta de plata a taxei

Chitanta achitare taxa numar postal (9.6 lei)

Costul operatiunii: 9.6 lei (diferenta de 40 bani pana la 10 lei se considera donatie implicita la bugetul Casieri(t)ei)

La depunerea documentelor (cerere, chitanta taxa, act de proprietate in copie, act cadastral) se primeste un fluturas cu numar de inregistrare.

Fluturas Inregistrare Cerere Numar Postal

Durata anuntata: 10 zile (cu ridicare de la Serviciul Urbanism)

NB: Pastrati intotdeauna cateva coli albe de hartie in mapa cu documente pentru a nu fi nevoiti sa pierdeti timp pentru cumpararea uneia de la o papetarie sau sa cersiti pe la autoritati!

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ..., La Primarie, Nota de plata! și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea a VI-a

  1. Adriana zice:

    ai verificat pe certificatul de urbanism daca nu cumva ai deja numar postal. La mine spre exemplu este bifata casuta unde printre altele mi se cere si numarul postal, insa pe prima pagina a CU apare clar Strada si numarul.

    • Da, pe Certificatul de Urbanism apare numar postal insa daca ei mi l-au solicitat presupun ca imi vor emite un alt numar (daca acum am Str. Xulescu nr.45, de fapt va trebui sa am Str. Xulescu nr.45″A” pentru ca si alti vecini din acelasi lot au Xulescu nr.45 si va trebui sa fim diferentiati cumva. Ramane sa confirm cand ridic de la Primarie toate cele.

  2. arhitect E. zice:

    Daca ati apucat sa depuneti documentatia pentru avizul Distrigaz fara adeverinta de numar postal, probabil va veti uita in factura si veti plange:) Taxa pentru aviz Distrigaz este mai mult decat dubla cand lipseste numarul postal…

    • Intr-adevar, la Distrigaz se intampla o mare jecmaneala! Nu are nici o relevanta daca ai sau nu numar postal (de parca ar fi trecut musai pe gard si ar identifica in teren mai usor terenul)
      Am scris detaliat despre acest lucru aici si aici.
      In Certificatul de Urbanism apare un numar la strada (care insa e comun tuturor vecinilor drumului de servitute).
      Presupun ca Primaria mi-a alocat o litera dupa numar (ex. Str Xulescu nr. 45″A”)

      Deci am scapat fara sa platesc taxa dubla (pentru ca aveam numar postal in documente)

  3. Matei zice:

    si ati primit nr postal fara sa mai depuneti si alte inscrisuri/documente/acte odata cu cererea?

    • Salut!

      Numarul postal e de fapt o formalitate.

      Am depus cererea (nu exista un tipizat), chitanta (desigur 🙂 ) si un document cadastral (plan cadastral sau extrasul de CF pentru informare, probabil e valabil si extrasul de pe ortofotoplan)

      Succes!

  4. Salut,

    Ai reusit pana la urma sa modifici limitele de 3 m fata de vecini specificate in CU ?

  5. jules zice:

    Sa faci cerere pentru numar stradal ?
    Da ce e acolo ? Eu am fosta la cadastru la primarie, am zis problema si mi-au dat numele strazii si numarul. Fara bani, fara cereri si alte mizerii. au inebunit primarii prin diverse locuri.

    • Salut, Jules!

      Nu stiu ce sa spun. Am spus-o: e o formalitate!
      Acum in locurile unde a fost teren extravilan, au transformat drumurile de exploatare (DE) in strazi, cu nume si numere. Numai ca, nu stiu cum se face ca in Romania numerele postale se aloca foarte ciudat. Adica pot fi sute de metri de strada cu acelasi numar. Ori, daca acel teren se lotizeaza si, eventual, se creeaza si drum de servitute cu alte loturi stanga dreapta, apar noi numere postale (33A, 33B, … 33Z si tot asa). Reglementarea lor tine de primarie.
      Oricum, din cate am vazut pe case, strada are distribuite numere in mod haotic. Daca ajungi intr-o parte poti vedea numere care cresc intr-un sens iar ajngand la capatul strazii sa vezi ca trendul se modifica brusc …

  6. jules zice:

    Si totusi, la primarie la mine nu s-a cerut nicaieri numarul postal. Numarul cadastral a fost de ajuns.
    In toate contractele mele sint doar numere cadastrale si cam atit. NUmarul postal l-am luat doar cind mi-am facut buletin.

    • Salut, Jules!

      Din cate imi dau seama, Primariile incearca sa se acopere din timp cerandu-ti cam tot ce se poate cere desi, asa cum sesizezi, nu este nevoie in mod concret de toate aceste lucruri la momentul respectiv.

      Coeficientul de izolare termica G, este cam la fel: l-ai putea face oricand ulterior.

Lasă un răspuns

