Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea I


Hotarat sa elucidez problemele si dilemele prezente in Certifcatul de Urbanism despre care am scris intr-o postare anterioara, am sunat la Primarie.

Era putin inaintea orei 16, si, spre surprinderea mea, mi-a raspuns o voce de barbat.

– Buna ziua, as dori sa vorbesc la Urbansim daca se poate

– Nu, nu se poate, reveniti maine.

– Dar, stiu ca este program pana la 16:30 …

– A plecat Doamna Secretara si nu pot face legaturile, eu sunt portar!

– Inteleg, ca oricine are nevoie de o legatura in cadrul primariei nu o poate primi deoarece a plecat secretara?

– Da!


Eu imi pregatisem discursul docil si rugator care mi-ar fi permis sa obtin cat informatii cat mai multe si mai clare si, am fost sabotat de regimul de lucru de la secretariat …

Vorba interlocutorului „reveniti maine!”

Asadar am inceput sa caut, asa cum fusesem invatat aici, „pe net”

Cercetari pentru aviz de la SC PETROTRANS SA PLOIESTI

Am aflat „de pe net” ca SC PETROTRANS SA PLOIESTI nu ar mai exista …

La Romtelecom – Informatii Numere Clienti 118932, nu exista un astfel de client in Ploiesti. Dar exista „Şerbănică Petrotrans” in Buzau … 🙂

Vrajitorul.eu ofera adresa Basarabilor nr.7 Ploiesti, Prahova, un numar de mobil la care nu a raspuns nimeni (0744316472) dar si un bilant catastrofal in anul 2009.

Site-ul Ministerului Economiei, … ofera un dubios proiect de arhiva din 2003 si exista chiar si un telefon de contact care, insa, apare desfiintat ( Eng. GILCA ION, General Manager, Phone: 40244 127020, Fax. 40244 195309, Basarabilor, no. 7, Ploiesti).

Am gasit, de asemenea, modelele de cereri pentru solicitare avize dar si formularea raspunsului realizate odata cu aparitia legii prin care se cere avizul pentru construire daca terenul se invecineaza cu obiectivele companiilor de petrol si gaze.

Formularele care, deocamdata, nu sunt de mare folos sunt aici: Modele Solicitare Aviz Raspuns Petrotrans

Mai sapam „pe net” pentru ca Primaria cere ceva aproximativ inexistent sau imposibil de aflat chiar si pentru cei care „au net”

Update: Pentru a afla deznodamantul cercetarilor legate de Petrotrans si obtinerea avizului, mergeti AICI.

Cercetari pentru aviz de la compania de electricitate SC ENEL ENERGIE MUNTENIA SA 

Am sunat la Call Center Comercial 0800.07.08.09

Dupa parcurgerea corespunzatoare a mesajelor robotului am intrat in legatura cu un operator de la care am aflat urmatoarele:

Sunt cateva sedii in Bucuresti in care se pot depune actele (Piata Veteranilor, Policlinica Titan, …)

Actele necesare sunt:

  • cerere tip (se completeaza la centru)
  • act de proprietate (banuiesc ca o copie)
  • pentru persoana fizica – act de identitate, pentru persoana juridica – actul firmei si imputernicire
  • copie de pe Cadastru
  • plan de incadrare in zona scara 1:500, vizat spre neschimbare – 2 exemplare
  • plan de situatie cu amplasamentul, vizat spre neschimbare
Taxa de emitere este de 68,20 lei (TVA inlcus) iar termenul este de 30 zile.
Update: Pentru a afla cuma decurs depunerea actelor pentru avizul ENEL si obtinerea avizului, mergeti AICI.
Cam atat pentru astazi, vestile nu sunt imbucuratoare! 😀

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ..., La Primarie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea I

  1. Pingback: Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea a II-a « construireacasei

  2. Pingback: Am depus actele pentru avizul de la electrica, termen: minim 30 zile « construireacasei

  3. Madalin zice:

    Salut,

    Ma bucur ca ai deschis acest blog … il gasesc foarte foarte util si din partea mea primesti toata admiratia … chiar si pe mine ma bate gandul sa fac asa ceva tinand cont ca urmeaza sa ma apuc de constructia casei … dar pana acolo mai am de infruntat multe …

    Daca imi permiti, de-a lungul perioadei de avizare+construire, am sa te mai deranjez cu unele intrebari.
    In acest moment, intampin dificultatii cu pregatirea dosarului pentru ENEL. Ei imi cer un plan de incadrare in zona vizat la scara 1:2000 … as dori sa stiu de unde l-ai obtinut si cat a durat.

    Multumesc mult,
    Madalin

    • Salut, Madalin!

      Multumesc pentru vizita si apreciere! Sper sa pot fi de folos in continuare, raspund si scriu cu mare drag!

      Planul de incadrare in zona il aveam (este postat si aici pe blog) de la momentul cumpararii terenului (pe langa actul de vanzare-cumparare am primit si inca un set de planuri si fisa corpului de proprietate). Dar, am inteles ca primaria ar trebui sa il furnizeze odata cu Certificatul de Urbanism (ei vor face o fotocopie dupa planurile lor si vor aplica o stampila „Vizat spre neschimbare”)

      Evident, eu nu am detinut acest lucru, dar nu am intampinat vreo problema la nici o insitutie. Hartia de mai sus impreuna cu Planul de situatie de aici au fost suficiente pentru identificarea lotului de teren.

      Spor la treaba si mult succes!

  4. Alberto zice:

    Planul de situatie il ai de la arhitect ?

    • Salut!
      Da, arhitectul ti-l face imediat si fara mult stres dar il poti face si tu si cred ca e la fel de valabil. Nu e nici o filosofie in el: un desen la scara, niste vecinatati, legenda, …

Lasă un comentariu