Obtinerea / ridicarea avizului de la GAZE / Distrigaz


Am sunat atat la Electrica cat si la Distrigaz pentru a verifica daca au fost procesate solicitarile de avize si dacapot fi ridicate.

La Electrica mi s-a spus sa sun peste cele 30 zile regulamentare, iar la Distrigaz (telefon direct: 021.9376) am aflat ca este gata, se poate ridica pana la ora 14:00.

Astfel am ajuns in cursul diminetii la acelasi birou, 10, unde am depus actele de solicitare a avizului, si am vazut un afis de perete: „Avizele se elibereaza doar pe baza facturii si a numarului de intrare„. Le aveam la mine asa ca nu a fost vreo problema.

Asteptand la coada am mai observat un detaliu. Unitatea respectiva nu este dotata numai cu dozator de apa, dar si cu sistem de dezinfectare a mainilor pe care l-am si testat si declarat functional 🙂

 

Aparat pentru dezinfectarea mainilor

Aparat pentru dezinfectarea mainilor

Cand mi-a venit randul la „Doamna Jana” am aratat factura avand pe verso stampila de intrare si numarul de ordine. A cautat in dosarele de pe etajera laterala, a scos un set de acte in dublu exemplar, mi s-a cerut sa semnez, sa datez si sa scriu „Am primit un exemplar” si gata!

Iata avziul de la Distrigaz:

Avizul de la Distrigaz

Impreuna cu acest aviz am primit si planul de situatie pe care era marcata (aproximativ si orientativ) conducta de gaze naturale pentru utilizatori (la o distanta considerabila de teren)

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ... și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Obtinerea / ridicarea avizului de la GAZE / Distrigaz

  1. Pingback: Am depus actele pentru aviz / acord de la gaze, termen: 30 zile « construireacasei

  2. bursu' zice:

    ai vreo veste despre avizul electrica?
    ai rezolvat?

  3. Buna seara ,am si eu o intrebare daca nu va suparati ! Sunt si eu in faza de constructie a unei amaraciuni de casa in Azuga, am Certif . Urbanism in care imi cer 4 avize(gaz, curent, apa si canal -pe astea 2 le am deja pe teren ) Ce acte trebuie sa duc la cei de la gaze si curent ptr a obtine avizele? Va multumesc anticipat . /iordan

    • Buna!

      In principiu ai nevoie de urmatoarele:

      – copie act de proprietate
      – copie certificat de urbanism
      – copie plan de situatie
      – copie schita de amplasament
      – cerere tip completata
      – chitanta de plata a taxei

      Am detaliat fiecare procedura in parte pe blog. Incearca o cautare dupa „aviz gaze/electrica”

      Succes!

Lasă un răspuns

