Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea a IV-a


Cum dilemele mele nu prea s-au rezolvat de la ultima interactiune cu primaria, am sunat iarasi. Evident, legatura nu am primit-o decat dupa amiaza, cand se termina programul cu publicul:

– Doamna, fiti amabila, am cateva nelamuriri, ma puteti ajuta?

– Spuneti!

– ENEL Muntenia imi cere la dosarul pentru avize doua documente pe care, spun ei, ar trebui sa mi le elibereze Primaria: certificatul de urbanism si planul de incadrare in zona la scara 1:500

– Da! Nu ati primit odata cu Certificatul de Urbanism si Planul de incadrare in zona?

– Nu l-am primit, va dati seama ca altfel nu l-as mai cere acum …

– Inseamna ca nu l-ati cerut! Veniti sa depuneti cerere si, il veti primi in septembrie,  cand vine doamna care se ocupa.

– Adica peste trei saptamani??? Pana atunci imi expira toate documentele de la OCPI!

– Doamna care se ocupa e in concediu!

– Mi s-a promis de la dvs. ca veti cauta un aviz primit de la Petrotrans pentru a-mi furniza detalii de contact pentru ca „pe net” nu sunt de gasit, companiile de telefonie nu au acest abonat, dl. Arhitect mi-a spus ca la fiecare 6 luni elibereaza avizele o alta firma …

– Mai reveniti!

Va dati seama de gustul amar cu care am ramas! Un serviciu intreg al primariei e paralizat cand pleaca un anagajat in concediu! Se mai intampla in vreo institutie de stat sau particulara asa ceva? Probabil ca da 🙂

Si, am o vaga banuiala ca Numarul Postal tot Primaria il elibereaza desi nu mi-au spus nimic despre asta ci, recomandarea calduroasa „cautati pe net”.

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ..., La Primarie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea a IV-a

  1. Pingback: Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea a V-a « construireacasei

Lasă un răspuns

