Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea a II-a


Este vineri. Nu cea mai potrivita zi de a interactiona cu primaria dar, totusi, incerc sa ma lamuresc mai bine in privinta cerintelor din Certificatul de Urbanism.

Primesc legatura la Urbanism si port urmatoarea discutie cu doamna care a raspuns:

– Fiti amabila, va sun pentru a ma ajuta cu ceva lamuriri referitoare la Certificatul de Urbanism pe care tocmai l-am ridicat.

– Spuneti!

In primul rand, nu stiu cum sa interpretez regula de amplasare a cladirilor fata de limitele parcelei de 6 metri! Nu cumva este o greseala?

– Pai, in ce zona aveti terenul?

– In zona A – zona unitati productive si A1 – subzona mixta …

– Da! In A1 aceasta este limita.

– Dar, va dati seama ca nu mai pot construi nimic daca trebuie sa las aceasta limita!

– Da … lasati si dvs. 3 metri [n.m. in loc de 6 metri]

– Deci as putea sa construiesc fara limita de 6 metri. Adevarul este ca vecinul are doar vreo 80 cm pana la limita proprietati, cum s-ar explica?

– Daca aveti acord notarial al vecinului puteti reduce, intr-adevar, distanta si la 80 cm.

– Multumesc pentru lamurire! O alta problema este faptul ca mi se permite construirea numai a unei locuinte de serviciu. Ce inseamna aceasta?

– Da, in zona A1 nu pot fi locuinte decat de serviciu. Este acelasi lucru. E doar un artificiu ca sa puteti construi intr-o zona care nu a fost destinata initial pentru acest lucru.

– Si nu voi avea probleme sa fiu nevoit sa plec din casa inaintea serii …

– [zambind] In nici un caz, e acelasi lucru!

– Am inteles! Multumesc! O alta problema este cu avizul de la Petrotrans! Mi-ati recomandat sa caut pe net dar pe net scrie ca au falimentat si nu mai exista. Aveti idee cum ii pot gasi?

– Nu stiu, am inteles ca sunt in Ploiesti!

– Am citit ca nu mai sunt acolo. Telefoane nu am reusit sa gasesc. Va rog, poate aveti la vreun aviz recent primit de la ei vreo adresa, numar de telefon in antetul hartiei …

– Va dati seama la cate dosare avem…

– La unul mai recent, va rog sa ma ajutati, poate gasiti ceva …

– O sa caut saptamana viitoare, dar cel mai bine venit marti in audienta la Dl. Arhitect si lamuriti cu dansul toate detaliile

Doream sa va mai intreb referitor la scoaterea din circuitul agricol. Chiar trebuie facuta? Am citit ca este o lege …

– [ma intrerupe] Da, este o lege care spune ca nu mai trebuie scos, dar toata lumea il scoate. Stiti cum sunt date legile la noi … Eu stiu ca trebuie scos. Va trebuie la intabulare, oricum. Dar, veniti marti si lamuriti atunci toate lucrurile.

– Multumesc foarte mult pentru amabilitate. Saru’mana!

Era evident ca deja vorbiseram prea mult si, informatii sensibile nu se ofera niciodata prin telefonul de serviciu, ci fata in fata! Cel putin asa am crezut!

Oricum, mi-a mai revenit increderea si am inteles ca reglementarile Certificatului de Urbanism nu sunt tocmai litera de lege. Se poate negocia. Sub ce forma, inca nu se arata.

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ..., La Primarie și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea a II-a

  1. Pingback: Interactiunea cu Primaria pe tema Certifcatului de Urbanism – Partea a III-a « construireacasei

Lasă un răspuns

