Pe urmele Solicitarii Certificatului de Urbanism


Asa cum scriam in articolul anterior, m-am mirat sa aflu ca solicitarea Certificatului de Urbanism ajunge intai la „mapa Primarului”

Amanare ...

Un apel telefonic dat la o saptamana de la depunere imi

confirma acuratetea traseului!

– Buna ziua, ma numesc X si am depus o cerere pentru un certificat de urbanism

– Cand ati depus cererea?

– Martea trecuta!

– Sunati peste o saptamana! veni raspunsul foarte prompt.

– Asa de greu se elibereaza un certificat de urbanism? am raspuns la fel de prompt.

– Da, este foarte mult de lucru si aglomeratie mare … cererea dvs nici nu a ajuns inca la noi. (!)

– Dar de unde stiti ca nu a ajuns, daca aveti multe dosare cum v-ati amintit asa de prompt ca solicitarea pe numele meu nu a ajuns?

– Pai, daca mi-ati spus ca ati depus marti la registratura, cererea se afla inca la mapa Dlui Primar, asa am stiut!

Evident ca replica m-a lasat masca la propriu si la figurat. Asa ca dupa cateva clipe de tacere am raspuns:

– Inteleg ca dupa o saptamana nici macar nu a intrat cererea in lucru …

(Pauza)

– Multumesc! O zi buna mai departe!

N-am mai auzit decat receptorul trantit.

Cam asa se desfasoara lucrurile in institutiile noastre.

Pana acum am reusit sa aflam ca

  • la OCPI exista posibilitatea ca, desi te prezinti cu mult dupa termenul stabilit,  actele sa fie inca „la semnat”
  • la Primarie o banala cerere de Certificat de Urbanism poate sta chiar si o saptamana „la mapa Dlui Primar” inainte de a intra in lucru!

Se intrevede un drum lung si sinuos pana la implinirea dezideratului propus: Construirea Casei! 😀

Probabil, un nou episod va urma …

Speranta moare ultima! 😀

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ..., La Primarie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

