A doua vizita la Primarie: depun actele pentru Certificatul de Urbanism


Am cele 4 acte cerute de Primarie necesare emiterii Certificatului de Urbanism, asa ca sun la primarie pentru a afla programul de depunere a lor:

  • Luni, Miercuri: 8:30 -13:30
  • Marti, Joi: 13:30 – 16:30
  • Vineri: indisponibil (nu se lucreaza cu publicul, dupa cum aflasem inca de la prima vizita!)

si, dupa cum mi-a confirmat portarul insitutiei, si programul e dupa cum sunt salariile: scurtat! 🙂

Fiind deja luni dupa-amiaza, imi fac planul sa ajung marti. Insa traficul din oras ma determina sa nu ajung decat la 16:36 …

In usa Primariei, portarul! Si se repeta identic scena de aici!

– Programul s-a incheiat, domnul Arhitect nu este, domnisoara X e in concediu, domnisoara Y a plecat! Daca ajungeati cu 10′ mai devreme va rezolvati problema…, ma rog, puteati sa discutati cu un functionar.

– Va rog sa ma intelegeti a fost trafic, este vorba de 6 minute si trebuie doar sa predau niste acte! Puteam avea surpriza ca sosind la „si jumatate” totusi sa nu gasesc pe nimeni?

– (Zambind) Tot ce-i posibil!

Multumesc si ma indepartez cu gandul de a suna la Primarie si a cere legatura „la urbanism”.

– Buna ziua! Fiti amabil as putea vorbi la urbanism?

– Haideti dom’le! Nu v-am spus ca nu mai e nimeni? Ce, vorbim sa ne aflam in treaba?

Surpriza consta in faptul ca dupa 16:30 toate telefoanele primariei sunau la Portar! 🙂

Revin la intrare si ma intreaba:

– De fapt, cu cine doriti dumneavoastra sa vorbiti?

– Vreau sa depun actele pentru un certificat de urbanism.

– Haideti macar sa stiti ce aveti nevoie, si-mi arata un una din multele instiintari ce tapetau un perete intreg.

– Le am pe toate!

– Pai, haideti sa vedem daca vi le primeste la Registratura (aflata chiar acolo, la intrare, vis-a-vis de „peretele informator”

Intre cateva convorbiri la telefon, doamna de la registratura ia actele, confirma ca sunt bune si ma trimite la casierie sa platesc taxa de urbanism: 9.6 lei.

Chitanta "Taxa Certificat Urbanism - Persoana Fizica" 9,6 lei

Dupa ce revin cu chitanta, primesc un bon pe care se afla un numar de inregistrare, telefonul primariei si interiorul de la urbanism si mesajul:

– Sunati maine sa intrebati daca este totul in regula. Oricum, avand in vedere perioada concediilor, va fi gata peste 3 saptamani.

Ma minunez de o asa durata pentru o asa formalitate! Daca as fi fost primul care doreste sa construiasca in zona as fi inteles, dar am vecini peste tot, deci cred ca doar uitandu-se pe acte pot spune continutul acelui Certificat.

A doua zi, la ora 10.00 urbanism-ul spune ca nu stie nimic asa ca cer la registratura unde sunt „linistit”:

– Da, v-am spus sa sunati azi, dar spre sfarsitul programului sau maine!

Iar eu ma scuz:

– Am retinut ziua de azi! Nu am sunat la 8:30 cand incepe programul, ci la 10:00!

– Intai trebuie sa fie semnate de Dl. Primar si apoi … Cererea este inca in mapa la Domnul Primar!

Multumesc si inchid ramanand cu nedumerirea: de ce trebuie sa ajunga la Domnul Primar o cerere de urbanism, care nu e decat o consultare spre informare? Evident ca, desi am sunat spre inchiderea programului am primit aceeasi „incurajare la amanare”: maine! 🙂

Despre ConstruireaCasei

Parcurgem impreuna, de la ZERO, pasii necesari Construirii unei Case!!!
Acest articol a fost publicat în Acte, aprobari, avize, hartii ..., La Primarie, Nota de plata! și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la A doua vizita la Primarie: depun actele pentru Certificatul de Urbanism

  1. Pingback: Pe urmele Solicitarii Certificatului de Urbanism – Partea I « construireacasei

Lasă un răspuns

